НУШ 2022-2023
1 клас
У НУШ легше працювати з дітьми. Вони почуваються розкутіше, мають більше свободи, тому ходять до школи із задоволенням. Це покоління швидше вчиться робити щось руками (аплікації, витинанки, оригамі тощо – ред.). Багато чого залежить, звісно, від самого підбору дітей у класі та їхніх батьків, але кожен старається на свій рівень, і в них виходить. Перший час складно зрозуміти, як це – дати згризти яблуко на уроці, випити води чи вийти в туалет, але потім звикаєш. І мені менше перевіряти зошитів, бо домашніх завдань майже немає. Батьки починають порівнювати, згадують свої роки навчання й кажуть, що в них не було якихось віршів напам’ять чи досліджень. Але потім риються в пам’яті глибше й доходять висновку, що змінилося не так і багато. Але ось із реалізацією інколи важко, бо до всього доводиться доходити ціною власних помилок. Реформа потрібна для того, щоб навчати і виховувати особистостей, які критично мислять, вміють співпрацювати один з одним, вчаться до життя в соціумі.
2 клас
Навчання у нашому закладі проходять за новим стандартом Нової української школи. Діти навчаються у спеціально облаштованій класній кімнаті .Учні 2 класу розпочинають свій навчальний день з ранкового кола(ранкова зустріч). Ранкова зустріч – це перший урок ,коли діти можуть висловити свою власну думку.
Більшість уроків у 2 класі інтегровані. Діти працюють в групах. Саме робота в групах виявляє лідерські якості, індивідуальні здібності учнів. Такі методи допомагають дітям насамперед спілкуватися між собою , не соромитися , бути розкутим . Ми постійно рухаємося, використовуємо елементи співпраці і змагання.
3 клас
Невід’ємним компонентом комфортного освітнього середовища у класі – є відносини. Відносини між учителем і учнем, та відносини між учнями класу. Наші відносини розпочинаються на ранковій зустрічі з дітьми. Я можу запитати: як справи, який настрій, що було цікавого на вихідні. Такі звички привітання надають дитині можливість відчути себе важливою. Для мене такі вітання – інформація про настрій, з яким учень прийшов до школи.
Основним видом діяльності молодшого школяра – є гра. Для запровадження ігрового навчання всі учні мають набори ЛЄГО 6 різнокольорових цеглинок. Виконуючи веселі завдання і граючись набором діти тренують пам’ять, розвивають моторику і мислять творчо.
На уроках діти працюють самостійно, в парах, групах, колективно.
4 клас
В 4 класі ЗЗСО ( І- ІІ ст. ) с Гришівці Тиврівської селищної ради в поточному 2022-2023 навчальному році проводилась послідовна і цілеспрямована робота з виконання завдань, визначених основними законодавчими та нормативними документами освітньої галузі, зокрема пов’язаними з НУШ.
Пріоритетними напрямками в роботі з 4класом є:
- створення безпечного освітнього середовища;
- забезпечення компетентнісного підходу до змісту здобувачів освіти;
- інноваційна діяльність в освітньому ;
- формування культури збереження здоров’я учасників освітнього процесу;
- формування навичок здорового способу життя учасників освітнього процесу;
- реалізація мовної політики ;
- виховання громадянина та патріота України;
- формування та розвиток соціальної активності, виховання лідерських якостей здобувачів освіти.